madelenelundberg

whatever they say,whatever they do,leave it tonight and go your own way.

Publicerad 2012-09-18 17:09:14 i Allmänt


aa så här kul har jag just nu.enda sen ja komme hem har jag målat.målat och målat.är helt slut i armarna.gick in på en matpaus gjorde jag också.gödans.är iallafall klar med de jag ska göra.eller ska måla ett till varv på den lilla delen av garaget fast de blir imorgon istället.nu ska jag göra helt andra saker.kan inte säga vad men efterlängtat har det iallafall varit.Im a badass:P:P:P:P
.
Nä ska fara och göra det där nu sen duscha sen fara till vännäs för att hjälpa paow att laga mat åt fet arnold som inte orkar göra det själv.sen får vi helt enkelt se vad som händer.kan föresten säga att skolan idag va de mest ovärdaste jag varit med om.hade två lektioner,båda låg jag i soffan och såg sex&the city.stabilt.heiro

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela