madelenelundberg

fin som du är,vad mer kan jag begära.

Publicerad 2012-10-22 17:34:00 i Allmänt

vilken mååååååååndag va.har gjort bort uppgiften som ska va inlämnad imorgon.har bara en läxa kvar sen är jag ikapp o fit for fight:P Annars har det inte hänt så mycket.följde med towe ut på ett varv runt sjön.mina ben är typ mörbultad.hehe.pratade ut om livet och alla dess problem så de va skönt.har saknat min lilla tjoppeloppa förbannat mycket så va skönt att ta igen lite missad tid.
har lagt mej skönt i sängen nu med ben&jerry glass,lyssnar på lite deppmusik och väntar på att mor&far ska komma hem så rullar jag nog in till vännäs för att prata med min fina jennifer.mycket som verkar hända nu.saknar min pojkvän lite extra mycket.men på onsdag får jag pussa ihjäl han.
Imorgon kommer min säng och livet rullar på bra just nu.Insåg faktiskt att livet inte är så dåligt som jag trott och tryckt in i min hjärna att det är.haneeeeeeee hojj

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela