madelenelundberg

If a girl has a wall up it's because it's was built.brick by brick.lie after lie,heartbreak after heartbreak.

Publicerad 2012-10-29 01:45:09 i Allmänt

En himla massa bilder från hur min helg har varit.den ha då bjudit på en himla massa skoj.hehe.hockey.massa godis.åkt bil.sladdat.sladdat in i ett broräcke(just under den sekunden trodde jag att ja skulle dö)har även hunnit träffa madde&alex vilket va ett tag sen så de va ju trevligt.tjillat hos jeppe.bakat kladdkaka.och kramats en himla massa med min pojke.
.
Sen ikväll så ha vi ba hängt i garaget.pojkarna har pillat på epan och jag och amanda ha väl mest sprungit runt och varit dryga som vanligt.kom hem rätt så jävla sönderfrusen för ett tag sen.hoppa in i duschen o när jag va klar ha pojkjäveln somnat.KUL och social osv.så nu ska ja trycka min goda kladdkaka alldeles ensam,se lite oth sen stänga igen ögonen jag också.vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela