madelenelundberg

tråkigt inlgäg

Publicerad 2012-09-27 18:26:46 i Allmänt

Nu kommer ett tråkigt inlägg utan bilder.blä för dom.iallafall så har jag haft en helvetes dag,efter att ha legat hemma i 3 dagar va de ju ba att pallra sej upp te skolan imorse.ville typ dö och döda på samma gång.plus att de spö regna.kunde inte bli värre.Amanda har då hållt mej vid liv hela dagen som hon alltid gör.bästen.plus mackan i kafeterian va inte dålig den heller.
.
Annars så när vi slutade där vid tre gick jag och pussa min pojke hejdå.följde med amanda ner till hon sen övningskörde jag för första gången i mitt liv till stan.höll på dö.ne överdriver,gick hur bra som helst faktiskt.fast nervös va ja som en jävla bomb.Nu sitter jag här och trycker satans mycket mat innan jag far in till vännäs.har egentligen inte tid att skriva stessigt som satan.men ja,puss och kram heiro

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela