madelenelundberg

one day,someone will walk into your liffe and make you see why it never worked out with anyone else.

Publicerad 2012-09-06 16:01:59 i Allmänt


Hallååj världen.Sitter för tillfället i Amandas soffa och bara tare lungt.ska he in lite ny musik på mitt usb och sådära.Skolan idag sög,det ända jag ville va att fara hem hela tiden.vi har typ forsatt jobba med leran,haft idott och sytt.ja sånt där tråkigt egentligen..va snäll och skjutsade hem sofia när vi slutat också.
.
Ikväll har jag ingen aning om vad som händer alls.ska spendera kvällen med bästa mandan iaf,lär ju bli mat och skitsnack som vanligt.de bästa ju.jag hoppas också att min fining kommer till vännäs ikväll så ja får va lite med han också!!!!!!!!11vet föresten att du läser dehär så de ä ba pallra ditt tjocka arlse hit❤
Puss!
.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela