madelenelundberg

liv börjar bli fiin:]

Publicerad 2012-09-22 18:07:00 i epa

Nu har jag ingen bild från hur de såg ut först.men iallafall.det här har jag sysslat med hela dagen.har ont i händerna och har svärit mer än jag nånsin gjort i mitt liv.vet inte hur många fula gula plastsaker jag har brytit sönder och nu är jag förbannat less.är snart klar,bara sätta fast sätena sen typ skruva åt nå äckliga skruvar som jag hatar.fast det blir imorrn!FINT blir det iallafall.liv blir finare och finare och jag ledsare och ledsnare för varje dag som går!blä
.
Nämen ska väl hoppa in i duschen nu sen börja rulla in mot vännäs.mina äckliga svullna ögon dödar mej helt allvarligt.gör ontontontontotnotn.bajs.heirå

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela