madelenelundberg

life goes on.

Publicerad 2012-09-14 16:59:31 i Allmänt



Dagen idag har väl varit helt okej.hela förmiddagen hade vi smink,kul som satan.god lunch och fått pussa på min pojke.hängt i soffan mer eller mindre hela tiden.ändå hare varit någonting som hållt humöret nere hela dagen,så direkt jag kom hem satt jag mej i epan med musiken på.kändes lite bättre.orkar inte riktigt att det hände mej alltså.blä.
.
Annars så har jag inte gjort nått sen jag komme hem.fixat till ögonskuggan och gjort mej iordning lite.ska ta o göra mej nå mat i maten sen gå ut med hundarna.tomt som fan att va ensam hemma.har som ingen att prata med vilket gör mej helt galen.längtar efter mamma&pappa så de är helt sinnes.Ikväll blir det vännäs & stanna där över natten.har som inte så mycket val nu när jag inte tar mej hem längre.å förstår ni hur handikappad jag känner mej eller?nej de gör ni inte.nä nu vart de långt,ska gå o göra mat.
puss!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-09-14 17:43:00

har du bra relationer med dina föräldrar?tänkte för du skriver alltid att du saknar dom och så där :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela