madelenelundberg

Jag vet bara att han säger att han saknar mig och jag önskar att vi kunde ligga bredvid varandra nu.

Publicerad 2012-09-27 21:17:47 i Allmänt

Som jag sagt tusen gånger tidigare så hamnar bloggen lite på sidan.dels för att jag har nästan aldrig tid/ork och har aldrig nått vettigt att skriva om så de suger lite lagomt.annars så drog jag in till vännäs vid 7 tiden.va hemma redan vid 8 för micke va snäll och körde hem mej.vännäs sög idag.helt dött.men skönt att va inne för en gångs skull.har inte gjort ett bajs egentligen,myst lite med lillen på bilden.han är ju inte ens i närheten så mysig som pojken min men vafan,han duger den där lurvtussen.
.
Har lagt mej i sängen nu med ett glas oboy och är redo för alldeles för många avsnitt av oth tills jag somnar.ovärd dag imorgon också.smink till lunch sen sy fast 4 knappar på min fula väst sen sluta=jag hemma vid halv12.de äger.men känns ändå onödigt,ja ni förstår nog.GODNATT iallafall

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela