madelenelundberg

chill

Publicerad 2012-09-21 11:59:00 i epa

Nu när jag ändå inte har någonting att göra så tänkte jag slänga upp ett litet inlägg.har egentligen inte hänt nått sen sist.igår for jag pappa&bejbi till vindeln för att hämta min bil.nöjd chey95.så nu står mina två pärlor på gården.drog till vännäs på kvällen,spenderades mest med att prata ut om livet med paow.hon är bra den där flickan alltså!och att jag äntligen fick somna brevid min pojke va ju tammefan de bästa på vääldigt länge.
.
sen idag så höll jag fan inte på ta mej upp.hur trött som helst.haft smink hela morgonen och nu sitter jag bara i soffan och längtar efter att få fara hem.kvällen kommer spenderas i vännäs,jenganpluttprutt ska sjunga på lobbyn så ska väl fara och lyssna på hon!de äg.nej nu ska jag dra igång ett avsnitt sex&the city innan vi börjar.karmen på er:P:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela