madelenelundberg

bajsa mej i ögat

Publicerad 2012-09-25 21:25:30 i Allmänt

såhär glad har jag varit idag.hehehe:Pnämen har inte gjort så mkt.stannade hemma från skolan,greger va söt och försov sej så vi har lanat sex&the city.eller jag gjorde de,han sov.va hos sjukgymnasten också.ska tebak på måndag.kände mej som en 90åring när ja va där.inge kul.sen har jag fixat lite på epan också.börjar närma sej besiktningen nu,bara dubbla kvar!de äger.sen lacka och fixa flaket sen äre ba att sälja.kommer gråta floder.
.
nämen sen när de började bli kvälla drog jag till vns.va ute och frös en jävla massa men satt mest på jeppes altan.de äger.fan bajs inlägg de här sög.nu ska jag på toa sen se mina TVÅ jävla sista avsnitt innan jag lämnar sex&the city för oth.mmmmmmmmmmmm godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela