madelenelundberg

2012-09-17

Publicerad 2012-09-17 16:05:22 i Allmänt

komme ganska nyss hem eftersom bussgubben skulle köra runt halva världen innan han kunde släppa av mej.blä.iallafall så har skolan bara varit lugn idag,föreläsningar fram till lunch.äcklig lunch och sen fika & sist matte.så ja,finns inte så mycket att klaga på egentligen.ligger i sängen ganska död nu och väntar på mat.som det ser ut nu blir jag bara hemma ikväll men egentligen,hur många gånger har jag inte sagt de?minns inte ens sist jag låg inne en hel kväll och jag menar de.skogen är tråkig.
.
Hann aldrig blogga igår heller,eller hann&hann jag orkade inte.drog till vännäs och såg film med amanda&andre.sen övningskörde jag massor.såg säkert 5avsnitt sex&the city innan jag kunde somna.saknade min pojke så otroligt och det gör jag fortfarande.nä nu blir de nå fler avsnitt innan maten.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela