madelenelundberg

veckan min

Publicerad 2012-10-15 17:19:00 i Allmänt

häääiiij.hade lite tid över så tänkte uppdatera den här lilla bloggen lite.Va ett tag sen jag bloggade sist.livet rullar på som vanligt.jag kämpar mej igenom varje skoldag och de går seeeeeeegt.spenderar väl varenda liten lediga minut i soffan men jag klagar inte.snart lov så de äger.annars så vad har hänt dåå?jo de ska ja berätta för er.jag vet inte vad jag har gjort.suttit och försökt komma på men nä de går inte.i helgen så vart det bio iallafall med mina vänner+pojkvän:P:Pyäy.de va på fredagen.och på lördagen så laddade jag och paow upp me massa göttis och tog över jeppes rum för att ha twilightmaraton.de ägde.sen har jag ju äntligen köpt mina dubbla lådor som jag får imorgon!!!!!!så snart blir det äntligen besiktning och oj så jag har längtat.sinnes!
.
och nu går jag för de mesta runt med världens segaste förkylning i kroppen.ni vet när man känner av den men de händer som inge mer än så.man blir som aldrig sjuk.ingenting att klaga över egentligen för jag är inte så taggad på att va sjuk men de här är fan irriterande.och idag spenderade jag sista lektionen hos sjukgymnasten.ingen större skillnad men de är soft ja000:P:P:P Ikväll blir jag hemma iallafall.ensam i min säng som jag bara kommer spendera en vecka till med.de äger och suger på samma gång.och oth så klart.så nu har ni ett långt inlägg att läsa tills nästa gång jag uppdaterar lite.vet inte när men nån gång händer det iallafall.PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela