madelenelundberg

livet äger not

Publicerad 2012-10-15 21:22:48 i Allmänt

vilken kväll folket.vilken kväll.hehe överdrev lite.vart rastlös på bara ligga hemma.drog in till vännäs och spenderade 1,5 timme där med amanda&andre.satt och drack cola och snackade skit.dom är bra dom där två!kom hem vid kvart i nio någon gång där.städade till lite på rummet.gjorde mej varm oboy med minimarsmellows och nu har jag lagt mej i sängen och smsar mej min älskling.mjukiskläder.mössa.två täcken.filt.tofflor osv har jag på mej nu och ändå fryser jag,klart jag ska bli sjuk bara för jag skrev att jag inte blir de.VÄRT
.
Ska hur som pallra mej till skolan imorgon för att göra bort mina två lektioner.börjar ju vid tolv så får iallafall sova ut så jag klagar inte.nä folket nu ska jag kolla runt efter nya vinterkläder sen se några avsnitt oth innan jag säger godnatt.Vi hörs nog imorgon om jag inte slänger ihop nå inlägg innan jag stänger ner datorn.heiro
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela