madelenelundberg

I just want to lay in my bed and listen to sad music all day.

Publicerad 2012-10-10 08:52:14 i Allmänt

Gårkvällen vart ju inte riktigt som planerat.Men nog är jag glad ändå.Tanken va ju att jag skulle ligga inne och mögla hela kvällen utan min pojke.Men jaaaaaaa,han komme te mej vid halv7 ändå.en timme senare åkte vi in till vännäs.handla nå karra sen vandrade vi vidare till jeppe och satt på altan resten av kvällen.bäst ju.
.
Sitter på bilden nu iallafall och ska forsätta med våran affisch.tråkigt men de måste ju göras.längtar hem.om jag har riktigt tur så slutar jag redan vid elva.skulle va bäst om de vart så.Nä massa babbel bara,tretton dagar kvar tilll min säng kommer.längtar bajshåre av me.heiro

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela