madelenelundberg

dryga onsdag

Publicerad 2012-10-17 14:23:30 i Allmänt

Ska väl försöka hålla bloggen vid liv bara för att jag kan,hehe.Nämen igår så följde min pojke med mej hem.låg och myste och åt mat tills mamma&pappa komme hem.fick äntligen mina efterlängtade dubbla lådor.nu börjar de närma sej besiktning och jag är rätt så jävla överlycklig.Drog till vännäs senare på kvällen och spenderade kvällen på jeppes altan med massa godis.rea på konsum jööö.äger!sen hem o såg ett avsnitt oth innan vi somnade.
.
Sen idag har dagen sugit röv.jo började med evas lektion.gjorde ingenting.satt o drömde mej bort te tatueringarnas värld:P:Phehe.sen svenska.såg film.sen uf,sydde en väska med amanda på typ en timme sen slutade vi och enda sen dess har jag bara suttit i den här förbannade soffan och längtat hem.skogen suger ibland.Men pappa skulle köpa ännu mer godis åt me idag så jag har nått att göra ikväll.ska även forsätta med filmanalysen så är jag ikapp sen.duktig madde bra madde.långt jobbigt inlägg utan bilder så heiro

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela