madelenelundberg

den här förbannade skolan

Publicerad 2012-10-05 12:35:03 i Allmänt

Hallåååj.Så här har hela min morgon sett ut.haft smink,Fick lära oss lägga rött läppstift vilket kanske inte va de finaste jag varit med om i hela mitt liv men ja.sen fick vi fixa håret på varandra också.va kuul de.sitter och har yrk nu iallafall.eller vi skriver om ull.inte intressant överhuvetaget men de måste man väl också göra.
.
Igår hade jag föresten en värdelös dag.va me amanda&karin nästan hela kvällen.paow greger jeppe och arnold kom sen också.satt ba ute och frös och prata.ikvääääääll har jag inget inplanerat,blir antingen en hemmakväll eller far jag till vns.hoppas jag få me min pojke hem iaf.och imörra blire öviiiiiik.kom äga!Nä ska forsätta va duktig på lektion nu.heiro

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela