madelenelundberg

2012-10-01

Publicerad 2012-10-01 17:36:30 i Allmänt

Sitter här i min ensamhet och saknar sommaren lite sådär lagomt mycket.blä för att de gick så fort allting.Iallafall så har jag inte bloggat på några dagar som ni säkert märkt,dels för att jag har inte gjort ett skit och för att jag har inte orkat.spenderade iaf min helg i vännäs,jeppes altan&amandas säng.jappjapp så kry har jag varit,mina ögon har dödat mej.tur har jag iallafall haft som fått va me min fina pojke.
.
Sen idag så stannade jag hemma från skolan.vaknade vid9.en timme senare hade jag tid på vårdcentralen för att kolla upp ögonen och de.fick nån salva som jag smörjer in mer och de är redan bättre men kliar fortfarande och håll på jävlas.iaf så när jag va klar där så for jag hem,myste lite me gregororor och såg några avsnitt oth innan jag for tillbak te vns,lämnade av pluttkörven&sen for jag till sjukgymnasten.japp så har min dag sett ut,kul va??dö äckliga blogg hatar dej.nä nu ska jag forsätta nöta nå oth avsnitt.kom te o bli en lång kväll känn ju ja de.hojj

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela