madelenelundberg

you didn't leave him,he let you go.If you meant anything to him he would kept fighting for you.

Publicerad 2012-06-29 00:22:34 i Allmänt

Den här dagen vill jag egentligen inte prata om.den började skit.bokstavligen.amanda följde mej hem från vännäs och jengan och paow kom också.vi färgade mitt hår,jävulskt rött.satt nere vid sjön och pratade.sen kom resten av allt folk till mej.kvällen bjöd på bastu.badtunna.öl.dopp i sjön och åka flak.nu har alla farit hem och jag har packat ihop massa grejer och lagt mig i sängen.har haft världens bästa kväll egentligen även fast det har varit någonting som hållt emot.det finns så mycket jag vill säga just nu men jag vet verkligen inte hur.för det är som att så fort jag ska skriva ner någonting så försvinner orden.så jag är nog bara tyst.ska starta upp en film sen dra täcket över huvudet och hoppas på att morgondagen blir bättre än den här.godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela