madelenelundberg

worry is a total waste of time,it doesn't change anything.all it does is steal your joy and keep you very busy doing nothing.

Publicerad 2012-06-12 17:33:16 i Allmänt


Halloj på er.har varit lite dålig uppdatering idag men ska dra min dag för er lite kort.vaknade och gick ut o solade med mamma,satt där i kanske en timme eller två.fick lite färg så inte klagar jag inte.har annars ba slöat.eller va nere o badade hundarna.duschat,sminkat mig och ätit middag och nu sitter jag i min säng och har lite beslutsångest över vilken tröja jag ska ha.hehe antingen blir de för varmt me långärmat eller för kallt me kort,dilemma.haha.nämen blir nog inte mer uppdatering förrän jag kommer hem,far ju som sagt till vännäs ikväll som ni säkert förstog.nä puss heiro

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela