madelenelundberg

when a girl gives up,it's not because she doesn't love you.but because she's tired of getting hurt and & feels like you'll never care.

Publicerad 2012-06-13 17:23:54 i Allmänt

Halloj där.va inte den piggaste när jag vaknade imorse.fyfan.tog mig iallafall upp och rullade till sjukan.va där vid halv8 typ.röntgade nacken o så,och ja he gick väl bra.va hemma vi 10 igen och sov ända till 3 kanske?så känn mig lite mer utvilad nu iaf.Har varit nere hos towe tvärt och hämtat mina pengar och pratat lite.nu far hon bort i en vecka vilket gör mig lite ledsen:(iaf,när jag hade varit nere hos henne så hoppa jag in i duschen och har precis tryckt i mig lite mat.nu ska ja fixa till mig lite sen får vi se vart kvällen tar mig.hoppas det blir bäst iallafall.precis som alla andra dagar på det här sommarlovet har varit!det ägeeeeeeeeeeeeer.

Kommentarer

Postat av: saga

Publicerad 2012-06-13 17:29:14

Vad har du gjort på sjukhuset? :(:(:(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela