madelenelundberg

världens bästa towe!

Publicerad 2012-06-28 04:21:59 i Allmänt

Ska börja med att säga towe är bäst.fick ett sms av henne där hon frågade hur jag mådde och åkte ner direkt.sen satt vi på mitt flak i säkert en och en halvtimme och bara pratade om allt som finns att prata om.och hon är så bra så jag får typ ont i magen.och hon förstår mig så jävla bra så de finns inte.tack för du finns snuttan!har ganska precis kommit hem igen och nu ska jag stänga ner datorn och sova.min morgondag kommer rocka så jävla hårt.peace och godnatt på er!

Kommentarer

Postat av: towe

Publicerad 2012-06-28 04:49:33

du är så jävla bra.

Postat av: towe

Publicerad 2012-06-28 12:31:37

du är så jävla bra.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela