madelenelundberg

sometimes i wonder if love is worth fighting for,but then i remember your face and i'm ready for war.

Publicerad 2012-06-09 02:18:53 i Allmänt


haft en nådigt bra kväll även om mitt humör varit lite upp och ner.for ut till tompan och satt där med dom fina och grillade och åt gomiddag och bara pratade om allt möjligt.dom äger.sen for vi vidare in till stan,gled runt lite.va på tivolit.åkte karuseller.va glad.träffade min andra halva,min pojkvän.fick pussa på han lite.gjorde hela min dag.for ut mot teg.for hem.for till vännäs sen for vi på nå partajj som va där.kvällens slutade med jag och kieron sittandes på mitt flak och pratade ut om allt.behövdes.tack för det!är äntligen hemma nu iallafall,krypit ner i sängen och längtar som en liten flicka tills min pojkvän kommer imorgon.
-
föresten.när vi åkte in till stan så sa nån ba, man måste ju bara älska din mamma.sen svarade tommie,ja och jag älskar er.ville bara säga det.sen sa sebbe,jag älskar er också.och towe och jag och madde också.och de va typ underbart.jag har världens bästa vänner jag lovar.nu ska jag sova så tiden går lite fortare.puss gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela