madelenelundberg

sometimes I just gotta shit go and say "to hell with it" and move on

Publicerad 2012-06-21 04:44:19 i Allmänt

Finns inte så mycket att säga om kvällen.den har varit bra precis som alla andra kvällar av det här sommarlovet har varit.det rockar.nämen mötte sofia så satt och pratade med hon ett tag.sen vandrade vi till jengan,satt på altanen och bara myste.gick och mötte upp kieron och sen satt jag och pratade med han ett tag innan jag vandrade vidare till jeppe och va där.såg film och körde epa,satt på altanen och pratade en massa gjorde vi också.helt okej,mina vänner gör mig gladast i världen.kom hem vid halv5 typ och ärligt så förstår jag inte vad jag gör vaken,kan va för jag har vänt på dygnet totalt.och ska upp tidigt imorrn för att fara till bjurholm.jag kommer vara död.PUSSSSS heiro/en glad madelene

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela