madelenelundberg

snabbt inlägg bara.

Publicerad 2012-06-24 16:42:44 i Allmänt

Kvällen vart helt inte enligt mina planer om man säger så.rullade in till jeppe för o va me dom.sen helt plötsligt satt jag och kieron i bilen påväg till min syster i tegsnäset.är vi väl komme dit så åkte vi vidare till örträsk där kvällen ägde.mina underbaraste från vännäs kom dit och allt va bara hur bra som helst.somnade hemma hos angelica i hennes soffa vid 4 kanske.är ganska sliten och trött om vi säg så.nämen jag kom hem till mig för ett tag sen.har hunnit tagit mig en dusch.ätit och gjort mig iordning och nu rullar jag till min käraste pojkvän som jag inte träffat på en hel vecka.förstår ni hur mycket jag saknar han eller?ne.blir dåligt med uppdatering så länge jag är där.btw.den här helgen har varit den bästa på hur länge som helst.livet leker.puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela