madelenelundberg

once you learn how to be happy,you wont tolerate being around people that make you feel anything less.

Publicerad 2012-06-23 17:50:32 i Allmänt

Midsommar ägde.allt jag har att säga.förutom lite drama på slutet men det brukar ju bli så så jag är inte ens förvånad.annars så vandrade jag och arnold ner till jeppe och greger och våldgästade dom när dom sov.och ni ser ju bara hur glad lillgrego va när han vaknade jag lilla jag satt där.hahah.iaf så när dom vaknade till liv så satt vi ute på altanen sen drog vi ihop folk och for och badade och solade här i snålle.nå så jävulskt skönt
.
.är hemma nu och har precis tagit mig en dusch och sen ska jag ba äta och städa bort lite från rummet,sminka mig och välja kläder så rullar jag in till vännäs sen med röda faran aka thaitutten.min älskade käraste moped!puss på er vi hörs sen.har gjort nå tidsinställda inlägg,typ alla bilder från midsommar o så så bloggen inte dör ut helt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela