madelenelundberg

och idag orkar jag inte leta upp någon bra text som jag kan ha som rubrik.

Publicerad 2012-06-20 06:07:57 i Allmänt

Haft ännu en bra kväll.säkert tråkigt för er att läsa att jag haft det hela tiden men jag måste faktiskt säga att det var länge sen jag mådde så bra som jag gör nu.kvällen har bjudit på altanmys hos jengan.film hos arnold och godis.chokladmadde är mitt nya smeknamn.våldgästat en sovande paow och jengan.och ännu mer altanmys och skratt fast hos jeppe.underbaraste vännerna har jag.jag kom hem för typ en kvart sen och nu känner jag att sängen kallar.vet knappt vad jag heter.värt inlägg.hatar seriöst att dom har gjort om blogg.se.onödigt babbel.godnatt mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela