madelenelundberg

never take a good person for granted,because there's always someone waiting around to appreciate what you did.

Publicerad 2012-06-26 04:07:43 i Allmänt

Ska börja med att säga tack så jätte mycket till linn som har gjort en jätte fin design åt mig.tack för det!:)
.
Annars så for jag ju som sagt till min pojke.vi gjorde inget,låg ba inne o myste.sen idag vaknade vi och gick o käka pizza och hängde lite hos sebbe innan jag for hem.for hem till arnold där jag möttes av en greger som satt vid datorn i soffan med ett jävla bord.höll på dö.såg film och ba flumma runt ett himla bra tag.sen ringde jimmy och sa att han elin och amanda va i vns.så vi följde med dom till brattby och ba gled runt.sen for vi till jeppe där ja somnade och nu är jag hemma.och jag är sämst på förklara saker,låter som jag hade världens dåligaste kväll men så är det inte.nefan nu ska jag dejta kudden.gonatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela