madelenelundberg

never ignore a person who cares for you,miss you and loves you.because one day you might wake up and realize that you lost the moon while counting stars.

Publicerad 2012-06-26 13:36:51 i Allmänt

Säger godmorgon med den här bilden.Har hunnit tagit mig en dusch och ätit frukost sen hoppa jag ner i mysdressen och nu har jag parkera arslet i sängen igen.
-
Jag måste få skriva av mig lite.även fast det är svårt att få fram ens känslor i ord.men jag mår bra,från att somna gråtandes och gå runt med en klump i magen varje dag hela tiden går jag istället runt med ett leende på läpparna.jag är inte längre rädd för att gå iväg från folk som får mig att må dåligt eller sviker mig.jag ger inte folk flera tusen chanser längre för dom kan ju faktiskt kanske ändra på sig.jag ska va ärlig,det finns stunder då allting kommer tillbaka och jag vill prata om allt som har hänt tills det inte längre finns någonting att prata om.men det är bra,och den största skillnaden är att när jag pratade om saker förut gick jag där ifrån gråtandes för att jag insåg sanningen.nu går jag därifrån ännu starkare än vad jag vad när jag gick dit.och en sak ska ni veta,jag hade aldrig klarat det ensam.utan jag har alltid haft mina fina vänner som har hjälpt mig upp alla gånger jag har fallit.och det går inte ens att beskriva hur glad och tacksam jag är över att jag har dom.nu ska jag jävlar leva livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela