madelenelundberg

missing you is my hobby,caring for you is my job,making you happy is my duty.And loving you is my life.

Publicerad 2012-06-15 11:59:00 i Allmänt


den här lilla sötnosen fyller 17 idag.eller lilla,han är ett huvud längre än mig och jag kan varken krama eller pussa han utan att behöva stå på tå och när han ska försöka brottas med mig har jag ingen chans så måste alltid ropa på mamma eller dra han i håret.men det var inte det jag ville komma fram till utan det är att han gör mig så jävla lycklig så det finns inte.jag har aldrig och jag menar verkligen aldrig älskat nån på samma sätt och lika mycket som jag älskar den här pojken.älskling jag ska försöka hitta nå fint åt dig idag även om det kanske inte blir en bensindunk eller en kylare eller förgasare.jag är inte så bra på sånt!ville egentligen bara säga grattis,så grattis lillpojken min!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela