madelenelundberg

men du försvann,gled ur min hand.

Publicerad 2012-06-22 15:52:57 i Allmänt

Hallooooooooj!hade en himla bra kväll igår med familjen och släkten.bara mys.massa korspel osv.dom är bästaste!vid 1 la jag mig i husvagnen och såg sex and the city2.försökte sen somna i säkert en timme men var inte det lättaste när man vänt tillbaka dygnet.jaaa,och idag.vaknade typ 9.åt frukost och gick och la mig och sov ett tag till.sen vart de golf,fick inte som jag ville så vart arg och gick och pussade lite på lillamina istället.syster kom också dit så låg o solade lite innan pappa skjutsade hem moi.har hunnit duscha och sminka mig.ska våga håret nu sen välja nå kläder sen rullar jag in till vännäs för att äta grillat med arnold jeppe och greger.sen får vi se vart kvällen tar oss.Ha en bra midsommar.vi hörs imorgon.puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela