madelenelundberg

maybe you should eat your makeup so you can try and be pretty on the inside,bitch!

Publicerad 2012-06-15 03:39:55 i Allmänt


lånade bilden av amanda.söt tc i min skinnjacka.arg paow.och jag nöjd fiskare.hehe.
.
Nämen nu är det såhär att jag har haft ännu en jävligt bra kväll.lite problems men ja.vad finns det att säga?annars har det varit bra.drog fram fisketalanger.eldat och bara varit med dom som får mig att må bra så finns inte mycket att klaga på.när vi hade varit klart i långtjärn så rullade vi hit till snålltjärn,drog årets första dopp.jag började grina.frös ihjäl.kommer nog ut film här eller på fejjan.sen så rullade vi vidare till amanda och såg en film och nu har jag precis landat i min säng.jag längtar till imorgon.längtar efter min pojkvän nå så jävulskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela