madelenelundberg

mandan här

Publicerad 2012-06-28 17:54:06 i Allmänt

tjenare, amanda här. madde springer runt i huset och letar ett par skor som jag ska kika på. ska försöka blogga åt madde, få göra mitt bästa. idag vaknade väl madde ganska sent den latmasken, hon åt förmodligen frukost, varit ledsen har hon också varit hela dagen. hon kom till vännäs cirkus klockan tre, hon rullade in på epan och sen gick hon till ica och köpte hårfärg, sen satt hon med mig jengan och paow och satt och prata, och då vart hon ännu mer ledsen. sen rullade vi hem till hon och jag har lekt med egon och lite sånt och nu ska vi äta middag ( <love3 ). och vill bara lämna en liten hälsning som lyder såhär: jag älskar dig bästavän. btw ska madde ha kul med massa kompizar ikväll så hon bloggar nog sent inatt eller imorgon B-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela