madelenelundberg

makin a million friend isn't a miracle,the miracle is to have the friends who will stand by your side when million are against you.

Publicerad 2012-06-13 03:37:13 i Allmänt


halloj igen.komme nyss hem och har haft en förbannat rolig och bra kväll.glömde pengarna jag va skyldig tommie o hade typ inge bensin allt så jag fick va söt i epan medan ja vänta på pappa som ni ser på sista bilden.annars har jag pratat med amanda.varit hos jeppe och myst med världens sötaste kattbebis.varit med massa fulla och glada.grinat av skratt till björnfilmen från aftonbladet.varit hos jeppe igen.varit med dom fulla igen.och ja massa,orkar inte skriva allt men kvällen ägde iaf.slutade med att jag skjutsade kieron och arnold och nu har jag äntligen hoppat ner i sängen min.taggad på att kliva upp om typ 3timmar?sjukhuset nästa.blä.måste verkligen sova nu,godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela