madelenelundberg

Just have fun,spend time with people who makes you happy,not who you have to impress.

Publicerad 2012-06-12 03:30:54 i Allmänt


Komme hem för kanske en halvtimme sen.har haft en sån jävla rolig och härlig kväll så de finns int.har spenderat kvällen me mina närmaste,dom får mig o må bra!spelat fotboll på vega vilket spårade.åkt bil och sjungt me till musiken så jag knappt ha nån röst kvar.varit och grillat i brattby och varit lite busiga.hunnit med att få typ hjärtklappning har jag också gjort.skrattat och pratat och skrattat.bilrejs och ätit korv.sett en 1liters öl har jag också gjort.haha sinnes va stor.nej mina vänner det här sommarlovet har börjat så jävulskt bra och de hoppas jag att de forsätter så.nu ska jag äntligen få sova ut.jag mår bra nu,godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela