madelenelundberg

I gave you my all and you just let me down. I hope you're happy

Publicerad 2012-06-07 16:01:26 i Allmänt

Halloj på er.Stannade hemma från skolan idag.Är fortfarande inte frisk vilket suger,fast det äger att jag gått på sommarlov nu.blir hemma imorrn också.jaaa,har inte gjort så mycket idag.bara sovit och ätit sen raggat lite epa med pojken min.Ska hem på en timme ungefär sen så måste jag in till vännäs och lämna lite grejer åt amanda som hon ska lämna åt läraren min så jag slipper fara förbi imorgon.så jävulskt skönt.Imorgon kommer mamma och pappa äntligen hem.fyfan vad skönt de ska bli att allt blir som vanligt.Ne ska gå ut och vara lite social med min pojke nu innan jag far.Ni får hane,hojj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela