madelenelundberg

dont take me for granted,because unlike others im not afraid to walk away.

Publicerad 2012-06-28 01:55:53 i Allmänt

Haft en himla bra kväll återigen.började med att vi for ut på massa äventyr runt hela vännäs och skogarna kändes det som.hehe.de va trevligt,förutom att vandra i lera i skogen.blä.jaja,nämen sen så skulle dom till stan och de va en plats för lite så jag vandrade till jeppe istället där pojkarna roade mej.sen kände jag hur mitt hjärta typ gick sönder så jag for hem och nu ligger jag här.har så ont och är så arg och besviken så jag vet inte om jag ska skratta eller gråta.på riktigt.känner mej så jävla instängd.nej fyfan,nu ska jag sörja sen sova.godnatt på er alla.och jag längtar till imorgon nå så inåt helvete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela