madelenelundberg

don't ever worry about things that don't worry about you.

Publicerad 2012-06-19 04:50:06 i Allmänt


Har varit dåligt me uppdatering jag vet.men har haft tre jättebra dagar hos min pojke och har velat spendera all tid med han för nu tar det sådär jätte länge innan vi träffas igen.blä.
.
Men jaa,alla bilder är från ikväll.hehe,nämen allvarligt så orkar jag inte berätta hela min kväll.den har varit bäst.har fiskat.badat.grillat.myst på jeppes altan.kollat på när pojkarna lekte i rampen.sprungit runt i jeppes alldeles för stora tröja.skrattat.ätit korv.kört epa osv.hela kvällens slutade med jag,arnold och kieron hemma hos arnold och såg film.sen vart dom tråkig och skulle spela så jag "vilade" ett tag sen åkte jag hem.kom hem för en halvtimme sen typ och nu känner jag att det är dags att säga godnatt.så godnatt på er,peace vi hörs sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela