madelenelundberg

16juni2012

Publicerad 2012-06-16 04:36:57 i Allmänt

lyckan när man skriver ett långt inlägg och råkar trycka bort allt.dödar mig själv snart.blä.ska försöka ta allt kort igen
.
åkte in te vns.myste massor med jengan sen for vi vidare till stan.köpte presenter åt min finaste pojke.for vidare till hörnefors.ringde jimmy så va social med han och elin en snabbis.åt gofika.låg i sängen och myste,sen for vi vidare till ug och när vi va där ringde mina små vännäskottar och sa att dom var på väg till nordmaling.åkte tid efter ganska många om och men.hehe.sen spenderade jag resten av kvällen i mickes bil med arnold madde paow greger och jeppe.skrattade åt en full nordmalingsbo.sen åkte jag wille o manne lite truck innan vi for tillbaka hit.älsklingen min är i duschen nu så när han är klar blir de väl natta för oss.17 månader idag,han gör mig seriöst till världens gladaste tjej.och jag kan inte säga nå annat än att jag mår bäst i världen!!godnatt på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela