madelenelundberg

säger som towe.livet sviker.

Publicerad 2012-07-25 02:04:21 i Allmänt

For och hämtade upp towe sen rullade vi till vännäs.vart en massa jävla prat i epan och på ikaros.drog till jeppe.sen sega och köpte en massa jävla klubbor.sen jeppe igen.sen drog jag till jengan tvärt.sen tillbak till jeppe.sen slutade hela kvällen uppe hos arnold med film o så.har landat i sängen nu med mackor&oboy.ska väl försöka lägga mig och sova nu så jag tar mig upp i tid imorgon
.
Måste föresten säga att det var fan med tårar i ögonen jag kramade om och sa hejdå till min bästa amanda och mina bästa småpöjkar idag.hatar att säga hejdå.de värsta jag vet.nä man kom ju te o sakna dom iallafall.godnattt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela