madelenelundberg

protect me,love me,kiss me,hold me,smile with me,laugh with me.but don't make me fall if you don't plan on catching me.

Publicerad 2012-07-10 03:50:00 i Allmänt

Sötmamma tidigare idag när hon skulle meka.
.
Att jag har haft en bra dag ska jag väl inte direkt säga,Men jag har fått mycket gjort.började med att jag gjorde mig nå mat.for till hörnefors och satt och pratade med wille i två timmar kanske.sen for jag tillbaka till vännäs,sen dess har de varit filmmaraton hemma hos amanda med massa skönt folk.när vi sett tre filmer och det var döjävlavarmt i rummet så vandrade vi vidare till jeppe där vi satt på altanen och bara prata,sen skjutsade jag hem sagali och har precis landat i sängen.nu ska jag somna med min lilla egon brevid mig.blir bra!godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela