madelenelundberg

my heart is sinking as im lifted up abovethe clouds away from you.

Publicerad 2012-07-16 13:03:41 i Allmänt

Låna nå bilder från söt towe sen igår.
.
Annars vare väl inte så jävla mycke som hände igår.vännäsfolket samlades på jeppes altan.tommie drog en ragg me pärlan min te brattby.skulle grilla där men vart inge av de.for tebak te jeppes altan sen där på natten nångång så vart jag jengan&greger himla sugen på godis.for ut te pengfors sen tebak te jeppe.va hemma kring 3 nångång.renbäddade sen gick jag o la mig på en gång.
.
så jäääääh,nu ligg ja i sänga o väntar på att mor&far min ska komma hem så jag får krama om dom lite innan jag far till vännäs för o va med amanda stumperumpen.så blir inge mer uppdatering eftersom ja förmodligen kmr hem ganska sent.peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela