madelenelundberg

motorveckan!

Publicerad 2012-07-24 14:47:57 i Allmänt

Packat och klart inför lycksele imörrn,packat ut allt i husvagnen.ha ba nå småsaker kvar som laddare o sånt som jag fixar imorrn!ååååh så taggad jag är.Har lite småsaker jag ska göra senare idag.måste in te vännäs och köpa en jävla massa mat.sola och sen tror jag tammefan att ja köp en brun hårfärg och färgar håret brunt igen.de röda ha ba blivit urtvättat och fult.blä.
.
Sen ska jag in och krama om världens finaste och bästa vän amanda.jag sörjer på riktigt över att jag far bort i fyra dagar och när jag kommer hem har jag ingen ful liten unge som sitt och lyssnar på allt som har hänt.nä då är hon nere i stockholm.en vecka utan min underbaring.minns inte ens sist vi va ifrån varandra så länge:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela