madelenelundberg

Lycksele dag1

Publicerad 2012-07-30 15:16:12 i Allmänt

Packade ihop en jävla full bil..
Väl framme va jag jävligt nöjd.
Gick på ica för att köpa en jävla massa mat.taggade va vi också!
Åt lite middag.jag va ledsen för jag längtade hem.
Efter maten vart de massa fix och mys utanför husvagnen i hopp om att tiden skulle gå lite fortare.
Älsklingsjengan gjort mitt hår fint.
Ínnan vi drog ut så tog vi en jävla massa bilder.
Sen drog vi på samhall där jag träffade fina cara och massa andra folk.
Madde och manne va kramgo
bästamanne va fullast och gladast iallafall
.
Aa där är bara några av alla tusen bilder jag har från första dagen i lycksele.tar dag2 imorrn är så sjukt många bilder så jag orkar inte lägga ut alla på en gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela