madelenelundberg

jag kunde dö för dig,nu är du död för mig.

Publicerad 2012-07-18 03:46:38 i Allmänt

Vilken förbannat bra kväll jag har haft egentligen.mötte upp jengan&amanda.satt hos amanda ett himla bra tag innan jag for ut o ragga epa med jimmy.sen drog vi till jeppe där vi satt på altan ett himla bra tag.jag är kär i den där förbannade altan,hitta nån mysigare och ni får en tia..sen så vart vi hungrig så vi drog ihop nå folk och drog raggen in te stan.åt på max sen vart allt kaos.jag vart arg som nå ja vet int vad.for på ersboda sen allsång på väg tebak te vns.pratade med amanda&jengan ett tag innan jag for hem.har precis lagt mig i sängen och och ska sova,så godnatt världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela