madelenelundberg

jag är så lycklig just nu!

Publicerad 2012-07-06 01:33:04 i Allmänt

Det här kommer bli världens tråkigaste inlägg utan bilder.men det får ni leva med.for som sagt till wille igår,gjorde inte ett skeeeet.låg ba inne och åt och såg på tv.sen idag drog vi raggen genom gammhörnefors.sen började jag fara hem där vid 5tiden kanske.sen ikväll så har jag bara varit i vns.varit förbi jeppe där halva vännäs va typ,hehe och hängt lite utanför ikaros.dansat i rampen.ätit korv.cyklat.ja massa.kvällen slutade med jag och jengan sittandes i min epa och prata om allt.
.
Och påtal om jengan.hon är bäst,aldrig träffat en människa som är så knasig och ful och bäst och som bryr sig om människor så mycket som hon gör.hade aldrig klarat mej utan henne och det är en sak som är sant.alla saker vi gjort och alla våra diskussioner vi har om saker som är så oviktiga så de finns inte.nä jag tänkte bara säga de.hon är världsbäst.puss godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela