madelenelundberg

ibland så skippa vi snacket,vi ba vet va vi vill

Publicerad 2012-07-20 04:58:59 i Allmänt

Haft en kingeling kväll om vi säg så!satt hos jeppe ett himla bra tag,drog på laggen o åt lite middag.sen mer altanhäng så att säga.sen kom de massa folk så då drog vi vidare upp mot skellefteå.va väl ingen som va så speciellt taggad upp förutom sofia som hade de roligt för sig själv.min röv domnade bort och jag fick typ adhdanfall o ville ba ut o springa o hoppa typ.höhöhö.nämen när vi väl kommit fram så gick vi en jävla lång bit för o se maskinen.de va ju kuuuuuul,inte riktigt sån musik ja lyssnar på men va ändå lite fränt.fick krama om min saknade moa ett tag så jag klarar inte!
.
Sen så började vi väl rulla hemåt.stannade på statiol och köpte en korv sen somnade typ alla förutom jag o greger o vi va övertrött o allmänt dryg.blä.haha.sen sov ja resten av vägen hem,stannade och pratade med jeppe på altan ett tag innan jag började rulla hemåt.och nu ligg ja så skönt i sängen.ska försöka sova så jag tar mig upp i tid imorgon,ska jobba hela dagen i think.hoppas bara på bra väder,SNÄLLAEGFnaewigo nä vart långt o tråkigt inlägg utan bilder.varsågod världen!godnatt.btw så äger mitt liv!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela