madelenelundberg

don't search for love,search for someone who makes you happy,sooner or later that happiness will evolve into love.

Publicerad 2012-07-21 04:18:13 i Allmänt

Haft en förbannat bra kväll!drog o hämtade jengan,satt på jeppes altan ett tag sen drog vi raggen till gräsmyr.sen där ägde allt förutom mina munkproblem som jag fick.lasse stefanz levererade och alla va glada o livet ägde mer än så kan jag inte säga.vid 1 när det stängde rullade jag och jengan tillbaka till vännäs där vi spenderade resten av kvällen på jeppes altan.kom hem för ett tag sen o  självklart har jag gått och blivit sjuk och jävlig,imorgon blir det antingen musikfestivalen eller ligga inne och bli frisk inför motorveckan.blä får se hur jag känn mig imorrn.nu ska jag sova iallafall,så godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela