madelenelundberg

Din kropp den rubbar min balans

Publicerad 2012-07-17 18:00:00 i epa

Har hållt på med epan seriöst hela dagen.men satan va roligt det är jag klagar inte de minsta förutom att jag börjar få ont i armarna.har städat precis överallt,i varenda litet hörn.har rensat bort allt jävla skit jag hade bakom stolarna och i handsfacket,bytt mattor.dammsugit överallt,dammtorkat.dammsugit upp massa jävla barr&löv som va under huven.tvättat den två gånger har jag också gjort.finaste pärlan!!
.
Annars så ska jag gå ner och trycka i mig nå mat nu sen ser vi om ja ids forsätta efter maten.nej mina vänner ha de så bra!

Kommentarer

Postat av: Angee

Publicerad 2012-07-19 00:08:23

Ser ut som du saty växelspaksknoppen åt fel håll? Bruka va så att "spetsen" pekar åt bakdelen på biln.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela