madelenelundberg

dag2 i lycksele!

Publicerad 2012-07-31 13:11:53 i Allmänt

Vaknade upp efter att ha sovit totalt värdelöst i en varm och äcklig husvagn.va väl inte den piggaste.
Chillade som den fräna jag föddes till
Och åt frukost utan sked.gick ju lite som de gick.
Jengan va också söt sådär på morgonen.
Sen fick jag mitt vanliga anfall om ja ligg inne för länge o börja göra kullebyttor o sånt.söt
glad och jävulskt sliten tjej.
Jengan va också glad och trött
Och varmt va de i husvagn.
Och häälävääätäätätä va vi borsta tänderna.
Sen gjorde vi oss klar för ännu en lyckselekväll.
Sen vandrade vi bort mot villaryd för att möta någon av paow kompisar!
Micke var med och också.
Och finfina flickorna såklart!
.
Aa sen tog jag inga mer bilder tyvär.men kvällen började bra och slutade skit bokstavligen.somnade i mina egna tårat på ett ungefär.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela