madelenelundberg

amanda maria jonsson junevall.

Publicerad 2012-07-31 16:30:02 i Allmänt

jag måste ha nån som jag kan så ful med som jag bara kan vara med dej.och jag behöver någon som får mej att skratta så mycket så min mage gör ont.jag behöver nån som sitter brevid mig när jag kör och någon som jag kan sjunga med.jag vill kriga med fötterna i arslet och plocka näshår och kasta på jengan.vill åka på din pakethållare runt i vännäs och sjunga 'alla som inte dansar är våldtäcksmän'.jag behöver sitta nere vid älven med dig och prata om allt vi hatar.men mest av allt behöver jag en fet jävla kram så jag nästan inte kan andas och höra dej säga att allt kommer bli bra igen.så skynda dej hem.

Kommentarer

Postat av: amanda

Publicerad 2012-07-31 16:53:25

åh:( 2 dagar kvar sen ska jag krama ihjäl dig!!du år inbokad direkt när jag kommit hem.då ska mandis ta hand om dig!!puss och kram //mandan.loveu bästavän!!!!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela